Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Centrum Usług Wspólnych w Lidzbarku Warmińskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://cuw-lidzbarkw.biposwiata.pl/.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Emilii Gadomskiej - mejlowo e.gadomska@lidzbarkw.pl lub telefonicznie (89) 519 57 65.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Lidzbarku Warmińskim,
  • Adres: ul. Poniatowskiego 22, 11-100 Lidzbark Warmiński,
  • mejl: cuw@lidzbarkw.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

budynek Centrum Usług Wspólnych w Lidzbarku Warmińskim

ul. Poniatowskiego 22
11-100 Lidzbark Warmiński

Dostosowanie wejść do budynków - Do budynku prowadzi jedno wejście. Wejście znajduje się od strony ulicy Olsztyńskiej. Wejście główne nie jest przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Do wejścia prowadzą schody z barierkami. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.

Dostosowanie korytarzy - Korytarz znajduje się na jednym poziomie.

Dostosowanie schodów - W budynku jest jedna klatka schodowa z barierkami. Schody nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Dostosowanie wind - Biuro znajduje się na jednym poziomie.

Dostępność pochylni - W budynku nie ma pochylni.

Dostępność platform - W budynku nie ma platformy.

Dostosowanie informacji głosowych - W budynku nie są wykorzystywane informacje głosowe. W razie potrzeby wszelkie informacje udzielane są przez pracowników. W budynku nie ma również oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Na życzenie osób niewidomych i niedowidzących, możemy przygotować dokumenty wydrukowane drukiem powiększonym. Możemy także przygotować informację w formie nagrania i przesłać plik dźwiękowy drogą elektroniczną lub tradycyjną na nośniku dźwięku np. na płycie CD.

Dostępność pętli indukcyjnych - W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

Dostosowanie parkingów - Interesanci mogą skorzystać z parkingu bezpłatnie.

Prawo wstępu z psem asystującym - Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność tłumacza języka migowego - Istnieje możliwość wizyty w CUW z obecnością tłumacza języka migowego po wcześniejszym umówieniu się.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://bip-v1-files.superszkolna.pl/sites/47528/cms/szablony/16398/pliki/raport_o_stanie_dosteposci.pdf

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 marca 2025 13:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Emilia Gadomska
Ilość wyświetleń: 98
26 marca 2025 13:27 (Emilia Gadomska) - Dodanie nowej zakładki.
Zatrzymaj banner przewijany
Centrum Usług Wspólnych ul. Ks. J. Poniatowskiego 22 tel. 897672994::Centrum Usług Wspólnych ul. Ks. J. Poniatowskiego 22 tel. 897672994::