Centrum Usług Wspólnych w Lidzbarku Warmińskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://cuw-lidzbarkw.biposwiata.pl/.
Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Emilii Gadomskiej - mejlowo e.gadomska@lidzbarkw.pl lub telefonicznie (89) 519 57 65.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostosowanie wejść do budynków - Do budynku prowadzi jedno wejście. Wejście znajduje się od strony ulicy Olsztyńskiej. Wejście główne nie jest przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Do wejścia prowadzą schody z barierkami. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Dostosowanie korytarzy - Korytarz znajduje się na jednym poziomie.
Dostosowanie schodów - W budynku jest jedna klatka schodowa z barierkami. Schody nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dostosowanie wind - Biuro znajduje się na jednym poziomie.
Dostępność pochylni - W budynku nie ma pochylni.
Dostępność platform - W budynku nie ma platformy.
Dostosowanie informacji głosowych - W budynku nie są wykorzystywane informacje głosowe. W razie potrzeby wszelkie informacje udzielane są przez pracowników. W budynku nie ma również oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Na życzenie osób niewidomych i niedowidzących, możemy przygotować dokumenty wydrukowane drukiem powiększonym. Możemy także przygotować informację w formie nagrania i przesłać plik dźwiękowy drogą elektroniczną lub tradycyjną na nośniku dźwięku np. na płycie CD.
Dostępność pętli indukcyjnych - W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Dostosowanie parkingów - Interesanci mogą skorzystać z parkingu bezpłatnie.
Prawo wstępu z psem asystującym - Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostępność tłumacza języka migowego - Istnieje możliwość wizyty w CUW z obecnością tłumacza języka migowego po wcześniejszym umówieniu się.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Centrum Usług Wspólnych